ساخت تیزر تبلیغاتی

تبلیغات اولین بستری هستند که تجارت شمارا به همگان معرفی می کند. این روز ها دوران درخشش و یا محو شدن بسیاری از کسب و کار هاست. برای بیشتر و بهتر دیده شدن کسب و کار خود ساخت تیزر تبلیغاتی را فراموش نکنید.

ساخت تیزر تبلیغاتی بهترین روش کنونی برای دیجیتال مارکتینگ است. با تولید ویدیو، فیلم و آگهی تبلیغاتی برای تلویزیون یا اینستاگرام جذب مخاطب بالایی خواهید داشت.

اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی 

ساخت تیزر تبلیغاتی برای بسیاری از کسب و کارها نسبت به دیگر روش‌های جذب مشتری اولویت پیدا کرده است. یکی از دلایل این موضوع، باز بودن نامحدود دست به منظور تولید محتوایی ناب برای رساندن منظور خود به کاربران محسوب می‌شود. در مقایسه با تصویر و مخصوصا متن، تیزر تبلیغاتی قدرت بسیار بیشتری برای انتقال محتوا دارد. با استفاده از چند ترفند و ادغام آن‌ها با خلاقیت، یک فیلم و ویدیوی تبلیغاتی جذاب برای انتشار در تلویزیون یا اینستاگرام خواهید ساخت.

اثربخش بودن تیزر های تبلیغاتی در دنیا

تیزر تبلیغاتی در مقایسه با سال‌ها قبل محبوبیت بیشتری پیدا کرده، چرا که دسترسی به محتواهای ویدیویی امروز از همیشه راحت‌تر است. دسترسی همه به اینترنت پرسرعت خانگی و مخصوصا موبایل، محدودیت تماشای محتواهای ویدیویی که دارای حجم بیشتری نسبت به تصویر و به خصوص متن هستند را از بین برده است.

با ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب و تاثیرگذار مخاطب خود را در این بازار شلوغ تحت تاثیر قرار دهید. این راهکار برندهای مطرح در بازار برای فروش بیشتر محصول و خدماتشان به مشتریان بیشتر و با قیمت بیشتر است. با نمایش تیزر تبلیغاتی مجموعه خود در تلویزیون، اینستاگرام، نمایشگاه‌ها و همایش‌ها بدرخشید. وبسایت خود را برای مخاطبان جذاب‌تر کنید و قدرت برند خود را نمایش دهید. ساخت تیزر، ویدیو و کلیپ‌های تبلیغاتی تخصص ماست.

چرا کسب و کار های موفق تیرز تبلیغاتی دارند؟

دلیل اینکه این روزها ویدئو مارکتینگ ها بسیار پر طرفدار شده اند زیاد دور از ذهن نیست! دلیل این اتفاق این است که ویدئو ها بیش از هر رسانه ی دیگری راحت تر درک می شوند و دوست داشتنی و جذاب تر هستند. در نتیجه در ذهن آدمی زود تر جای می گیرند و انسان می تواند مفهوم را به راحتی دریافت کند. همین امر دلیل اصلی محبوبیت ویدئو هاست به صورتیکه در یک روز بیش از یک بیلیون ویدئو در یوتیوب و دیگر رسانه ها در سراسر دنیا مشاهده می شود.

تعرفه و هزینه ساخت تیزر های تبلیغاتی چقدر است؟

تعرفه و هزینه ساخت تیزر های تبلیغاتی به شرایط و موارد متنوعی بستگی دارد. به عنوان مثال ساخت انواع تیزر در لوکیشن های درون و برون شهری، فضای باز، ضبط استودیویی، همایش ها و رویداد ها، تیزر های سینمایی، صنعتی و .. از موارد تعین کننده هزینه تیزر ها می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در این زمنیه با کارشناسان آسمان رصد تماس حاصل فرمایید.

مراحل ساخت تیرز های تبلیغاتی چگونه است؟

در گام نخست داستان نویسی کسب و کار شما آغاز می شود. سپس مراحل برنامه ریزی و دکوپاژ صورت میگیرد.در مراحل بعدی انتخاب لوکیشن ها، تعیین بودجه موردنظر انجام گرفته و تولید تیزر آغاز شده و فیلمبرداری صورت میگیرد. در نهایت قطعات ویدئو و صداها تهیه شده زیر نظر کارگردان برای ادیت نهایی به ویرایشگران صدا و تصویر سپرده می شود.

  • آسمان رصد هادی متخصص در ساخت انواع تیزر و پروژه های تصویر برداری آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر  و دریافت مشاوره رایگان جهت ساخت انواع تیزر تبلیغاتی با کارشناسان ما تماس بگیرید!

بر ای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. 

مطالب مرتبط:

 

سئو و پشتیبانی : آوین نت